Thursday 22 March 2012

Student Cemerlang la sangat ..

                               Haii and assalamualaikum korang yang baca ni :) . Saya ingin menyatakan bahawa buat kali pertamanya saya merentas desa betul2 (Lari) Selalunya saya just jalan je gossip lebih . Well kalau lari pun bukannya dapat nombor 1 semua sebab si mala . Budak tu lari laju sangat ! Benci kaki dia . Okayy KEPUTUSAN SPM dah keluar kan ! Sekolah kitaorang SMK Ayer Keroh yang fabulous (La sangat) ada 3 bekas pelajar yang dapat Straight A's . Yes tiga je .

                              Kesiannya yang tak dapat straight a's lagi2 yang nearmiss (macam tu kot eja) Penat diaorang berperang ! :( But takdir nak buat camna kan ? .

                               Anyway saya nak pergi makan dulu ! :) Yes saya manusia yang perlukan makanan macam awak semua :) See you , Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Baca Penting!!!

Welcome to my blog . thnx siapa2 yg follow ! kalau ade orang yg follow -.- anyways Enjoy . tu je x penting pun .


Photography Graphics